Každý rok se 28. března slaví Den učitelů k výročí narození Jana Amose Komenského. V tomto školním roce připadl tento den na velikonoční prázdniny. Proto každý žák mohl napsat vzkaz učiteli nebo učitelce a poděkovat jim za jejich práci ještě před odchodem na prázdniny. Zástupci žákovského parlamentu vybrali vzkazy ve svých třídách, roztřídili je a odevzdali mezi vyučující.


Pedagogický sbor děkuje všem za jejich milá slova a přeje hezké velikonoční prázdniny!

 

Jako další zpestření posledního školního dne před Velikonocemi a v rámci nadcházejícího Dne učitelů dostali žáci deváté třídy možnost vyzkoušet si, jaké to je být učitelem. Ve spolupráci s vyučujícími si vypracovali přípravy a učili děti převážně na 1. stupni. Přečtěte si jejich dojmy.

 

„Učily jsme v 1. třídě český jazyk. Děti s námi spolupracovaly úplně normálně. Samozřejmě jsou to děti v 1. třídě, takže trošku „hlouposti“ dělaly, každopádně to ale bylo hrozně milé a roztomilé. Následně jsme šli učit vlastivědu (dějepisnou část) do 5. třídy a tam to bylo také skvělé. Děti byly hrozně hodné a opět s námi spolupracovaly. Probíraly jsme s nimi začátek 1. světové války, takže vzhledem k tomu, že jsme to i my probírali docela nedávno, máme to ještě v paměti. Chtěly bychom moc poděkovat dětem, že nám nepokládaly těžké otázky a poslouchaly nás. P.S.: Nejezte, prosím, pomeranče při hodině a už vůbec ne nad učebnicí. Děkujeme J.“

               Magdaléna Maršíková, Adéla Vaňáčová

 

„Tělocvik v 2. třídě byl velmi zajímavý. Děti byly velice šikovné, ovšem dost ukřičené a někdy nechápaly, co jim říkáme. Učit už nikdy víc J.

Sofie Ivanová, Tereza Kroupová

 

„Moc se mi to líbilo. Chtěl bych to ještě zkusit znovu. Děti v 1. třídě byly vzorné, pracovaly, dělaly, co měly, a odpovídaly mi na otázky. Jsou to zlatíčka, byla s nimi sranda a pracovalo se mi s nimi dobře.“

Petr Grecman

 

„Informatika ve 4. třídě byla zajímavá. Dali jsme dětem za úkol nakreslit obrázek. Vysvětlili jsme jim pokyny a následně jsme se jich zeptali, jestli chápou. Všichni zakývali, že ano. Začali tedy pracovat a poté se jeden žák zeptal na něco, co jsme před chvilkou vysvětlili. Upřesnili jsme mu pokyny, začal znovu pracovat a záhy se na tu samou otázku zeptali další tři lidé. Jinak to bylo v pohodě a super zážitek.“

Štěpán Ludvík, Marek Žižka

 

„ Naše dojmy z učení dětí první a třetí třídy jsou velice smíšené. Bolí nás hlava doteď. Mohly jsme si vzít ten Ibalgin, jak nám doporučila paní učitelka J. Ale zvládly jsme to. Snad si to děti s námi užily. Myslíme, že byly nejvíce nadšené z bonbónů. Děti byly super o matice i o tělesné výchově, dokud nezačaly řvát. Strašně se snažily a byly šikovné. Chtěly bychom poděkovat za tuto zkušenost s dětmi. Obdivujeme práci učitelů, je velmi náročná. Přejeme jim hodně trpělivosti a pevné nervy.“

Laura Šindelářová, Karolína Vaňáčová, Aneta Žižková

 

„8. třída mě bavila, zasmál jsem se hodně. Jen chvílemi žáci dělali naschvály a povídali si. 4. třída, tam bych učil dál, bavilo mě to hodně. Děti poslouchaly, ptaly se a dávaly pozor. Bavilo mě poznat, jaké to je z pohledu učitele, i když jsem chvílemi něco nevěděl.“

Radek Valtr

Zdroj dynamické sekce: Den učitelů 2024 (Fotogalerie)